KAMI HEBAT ! !

KAMI HEBAT ! !

We Are Genius Generation

We Are Genius Generation

We Blog Our Way ! !

We Blog Our Way ! !

Thursday 15 December 2011

Habis SPM !



Alhamdulillah , tamat gak SPM . Last day SPM ari selase paper AQWAS . Lepas paper AQWAS tuhh aku memang nampak laa dak2 ni happy tahap dewa , then borakborakborak . Aku past paper AQWAS terus salin baju sekolah lipat lawalawa masok beg then teros pegi solat . After solat aku terus ajak hana , hani , ujul , tita maen SNAP lepas gian coz hana xkasik maen satu hari . Memang best la maen snap ngan diorang , aku gelak sampai xengat dunia kott sampai meleleh airmate aku . Kekadang maen bende tu sampai kene tonjol kepale ngan ujul . Aku engat nak tido petang jap , tapi ade dak2 nih datang kat aku mintak gambo laa , lagu laa , bagai laa aku pon layan , last2 tengok da pukul 6.30 , aku tanye dak2 ni pegi surau kul bape then budak nih jawab lepas solat maghrib . Sabi pon cakap tyme tu pon dak laki baru nak mandi . Aku ape lagi buat bising sampai kul 6.50 baru pegi mandi . Pas mandi aku pakai wangiwangi then teros pegi musolla . Semayang maghrib jemaah then bace LOVE LETTER sket . Tibe-2 minul datang , weyh cepat dorang da gerak gi surau , urmm aku pon gerak gi surau . Sampai surau , dak daki tengah semayang berimankan ustaz Z , lepas solat tu buat plakk solat hajat . After solat , ustaz bagi tazkirah pasal aurat and adap bergaul . Best gak laa , aku ade catat sket-2 , time denga ustaz cakap sedih kott nak tinggalkan sekolah . Ustaz engatkan jangan tinggal solat and berakahlah mulia . Pas solat insyak , kitorang blahh balik aspuri time tu memang xtau nak buat ape , ye laa lepas abis exam cangok , then dak-2 ni ajak maen bola kat luar , memang bising sangat da laa xde warden . Then rehat jap , pastu maen ice water , kelako giler kott cam budakbudak lari sana , lari sini . Penat kott , then terus benti ehhh , disebabkan maen tengah-2 malam laa aku xleh tido sampai suboh . Waihhh ! bangun lewat kott coz tido lewat , bangun je terus mandi then siap-2 nak anta buku teks . past anta buku teks masok ostel kemas-2 tempat yang kiorang gune selame menetap kat situ . Pukul 11 lebih mak kak han datang , then dak-2 buat circle then mintak maaf untuk last time , perghh xleh nafi laa memang sedih la , nanges-2 kott , aku yang kental pon leleh gakk . Cam xcaye je yang aku nak tinggalkan sekolah nihh . sadsadsad , aku rase cam da xde life tanpe kawankawan yang aku rapat even kejap pon , aku da laa susah nak bercakap . Dengan dorang gak aku belajar erti persahabatan cam makan sesame , share2 , tido sesame , memekak sesame dan segalanya bersame . Hope ikatan ukhuwah ni akan terjalin selama-lamanya . AMIN .

*entry ni saje je aku tulis sebagai last diary kat aspuri kalo rase xcukup sila buat entry baru :)

Tiredly typing,
Nik Sudaa :)

No comments:

Post a Comment